tiistai 10. elokuuta 2010

laukkuja, kenkiä ja hiuksia

rakastan vaatteita, rakastan kauneutta, rakastan aistikkuutta, rakastan shoppailua, kuinka oppisin rakastamaan vartaloani?
olen vähän pyöreämpi tai mitä minä nyt itselleni valehtelen kun kerran puntarikin sen kertoo, että olen ylipainoinen. jotenkin on hirveän paljon kauniita vaatteita joita haluaisin pitää päälläni, mutta kaupassa joudun toteamaan sen, että joudun ostamaan sitä mikä päälle mahtuu.
siksi kai olenkin kaikista eniten rakastunut kenkiin ja laukkuihin, niihin ainakin mahdun.

olin tallinnassa käymässä tässä heinäkuun lopulla ja käteeni jäi yllätys, yllätys kengät ja laukku. kengät olivat halppis ostos, hikisen nihkeässä ilmassa piti saada äkkiä jotkut varpaat paljastavat kengät jalkaan. mutta laukuksi ostin calvin kleinin sport logo hobo bagin, mulla kun laukkujen täytyy olla tuhannen isoja, että saan mahtumaan muutamat vaipatkin laukkuun mukaan.

eli tällainen laukku, mutta mustana tällä kertaa (kuin niin monta kertaa ennenkin). pitäisiköhän jo hypätä mukavuusalueelta pikkuhiljaa pois?

ja pitkästä aikaa parturin käsittelyyn perjantaina. ei ole tohtinut värjäillä turhaan kesällä hiuksia, kun aurinko on porottanut ihan ketutukseen astikkin. josko nyt alkaisi vähän tyypillisemmät suomen ilmastot ja hiusvärikin pysyisi päässä. täältä sivuilta löytyy malli jota olen ajatellut värineen kaikkineen, tosin minun kutrini jäisivät hieman pidemmiksi.

Ei kommentteja: