torstai 12. elokuuta 2010

Ristiriitoja

En näköjään osaa valita blogilleni oikeanlaista taustaa, joten jätin sen nyt sitten tyhjäksi. Luoja että oli vaikeaa valita muutamasta mallista sitä sopivinta. Mies kettuileekin mulla jatkuvasti siitä kuinka päättämätön mä voin olla. Jos mun pitää kahdesta karkista valita kumman mä syön, niin mulla hyvinkin saattaa siihen valitaan kulua puolipäivää. Ja kun kyse on sitten jostain vähän suuremmasta asiasta kuin karkista...
Mä olen aina ollut sitä mieltä että kannattaa harkita kunnolla ennen ostoa. Mutta hauska homma sinänsä, että olen kauhea tekemään heräteostoksia!?! Miten nämäkin nyt sitten riitelee keskenään, mä olen ristiriitainen ihminen. Ette muuten usko että olen tämän päivän otsikonkin vaihtanut jo 3 kertaa (mikä on päivän väri?, osaanko päättää?, ristiriitoja) vaikka tekstiä ei vielä ole tullut kuin muutama hassu rivi.
Sekavia ajatuksia en osaa keskittyä mihinkään, nytkin pitäisi kovasti töitä paiskoa.
Ristiriitoja on ollut tämä kuu täynnä. Kaveri synnytti pojan ja samana päivänä kaverin mummo kuoli. Aamuisin en osaa päättää että laitanko pitkää vaiko lyhyttä hihaa päälle. Esikoinen täytti 5 vuotta joka on hirmuisen ihana asia, toisaalta kauheaa kuinka nopeaa aika on ruvennut laukkaamaan. Piskuinen siskonikin on muuttamassa pois kotoa, mikä on tietty ihan hyvä asia, mutta iskää käy surku kun jää yksin asumaan isoa taloa.

Nyt alkaa ajatuksen heittämään häränpyllyä, josko joisin kupposen kuumaa. Siis tottakai teetä, kuka nyt kahvista tykkää?!?






















Tässä onkin yksi kauppalistallani olevista. Marimekon teekannu, ompi aivan ihana!

Ei kommentteja: