perjantai 13. elokuuta 2010

Hius asiaa

Hiukset lyheni n. 10 cm ja vaalenivat aika lailla. Ei tullunna ihan sellaista mitä olin hakenut, mutta tykkäsin silti. On ainakin erilainen mitä on tähän asti ollut. Tässä vähän kuvastusta.





















Kauhee mitkä nakkisormet. öööp, ja vielä toinen. Eli ylemmässä näkyy malli ja alhaalla paremmin väri. Luoja olen huono käyttämään kameraa.






















Sitten vielä kuvia tämän päivän postin tuomisista. Ja kaikki nuo minulle, asiakkaiden omat jo ehdin jakaakin. Ylläolevissa kuvissa minulla on kynsissä tuota korallin väristä kynsilakkaa, oli aivan ihanan väristä!






2 kommenttia:

Nietuska kirjoitti...

Hei haniseni, kiva kun oot täällä, alan ramppaamaan täällä siun ilona :D

Inkalilja kirjoitti...

On oikeasti ollut ikäväinen! Mä olen ollut ihan nettipimennossa jonkin aikaa, (fb:tähän ei lasketa).
Ilona todellakin! :)