perjantai 13. elokuuta 2010

Odotusta!

Kaikkea kivaa on tiedossa ja mä olen tunnetusti turkasen huono odottamaan! Toivottavasti tämä aika juoksee nopeasti. Tällaista kivaa on tiedossa. Eli tyttöjen ilta Kummankin kaa ja mukana myös Vesa-esitykseen liput 18.9. Vielä yli kuukausi...






















Ja sitten mun pitkäaikainen haaveeni on käymässä toteen. Mun nilkkaa on koristanut jo 10 vuotta neliapila ja pitkän aikaa on ollut tarkoitus sitä ns. jatkaa. Nyt vihdoin ja viimein sain varatuksi ajan 28.9 päivälle. Vanha ystäväni kun perusti oman tatuointiyrityksen, niin on helpompi mennä tutun luokse huutamaan kivusta! Mä olen neulakammoinen ja siksi se tatuoinnin jatkaminenkin on jäänyt, mutta nyt se on tehtävä jos koskaan.























Tässä luonnosta jota ollaan suunniteltu.
Pidän itse tosi paljon.

Ei kommentteja: