torstai 30. syyskuuta 2010

Uutta ja ihanaa

Pitkään aikaan ei ole tullut päiveltyä blogia, mutta nyt oli pakko!
On kaikenlaista ihanaa ja uutta tapahtunut. 

Mä olen taas mennyt hakemaan opiskelemaan... no se nyt on vielä haku asteella ja vasta marraskuussa on haastattelut ja tammikuussa alkaisi puurtaminen jos vain suinkin tällaisen tohlopin ne huolii mukaan siihen 20 hlön porukkaan. Peukkut pystyssä!
Ja nyt vihdoin ja viimein sain sen tatuoinnin itselleni! Tosin vielä kuukauden päästä pitää mennä tuota vanhaa kuvaa vielä korjailemaan mutta olen enemmän kuin tyytyväinen tulokseen! Kiitos Studio Black Catin Sussulle!
Ompas huono kuva, mutta sitten kun tuon apilankin saa uuden ilmeen niin pitää laittaa parempaa kuvaa.


Ja sitten sellaiset ihanuudet kuin Raquelit löysivät kotinsa vaatekaapistani. Ihanat ja niin hyvät jalkaan, no ainakin vielä on siltä tuntunut kun olen jonkin aikaa olen niillä kävellyt. Parin viikon päästä pääsevät tulikokeeseen. Hitsi nyt kone takkuaa enkä saa kuvia, mutta samanlaiset ihanuudet ovat kuin tuolla alhaalla, ehkä vielä ihanemmat kun ovat minun omani.

Ei kommentteja: