lauantai 9. lokakuuta 2010

Tunnustus

Ja kun luulin ettei kukaan käy blogiani lukemassa ja Seinis oli minulle tällaisen tunnustuksen antanut.





Tämän tunnustuksen toiveena on, että tämä jaetaan eteenpäin seitsemälle (7) blogille, ja että samalla kerrotaan seitsemän asiaa, mitä ei ole vielä blogissa kertonut.


Minä taasen kierrätän tätä Womppikselle joka on niin ihanan sarkastinen kirjoituksissaan.

Ja sitten näihin paljastuksiin...

1. Pesen yleensä hampaani suihkussa, menee siinä jotenkin nopeasti

2. Olen turhamainen, ostelen paljon turhia vaatteita ja kosmetiikkaa joka jää käyttämättä (tästä kyllä siskoni tykkää jolle ne sitten ajan saatossa joutuvat)

3. Aamuisin istutan lapset tv:n ääreen että saisin vielä itse kääntää kylkeä sängyssä (luojan kiitos pikkukakkonen on alkanut tulemaan myös aamuisin)

4. Pidän kovasti hiphopista vaikka tätä en saisi kertoa kenellekkään :o

5. Elämäni noloin tilanne oli kun ekalla kerralla nykyinen mieheni tuli hakemaan mua kotoa treffeille moottoripyörällä. Muutaman kilometrin päästä mun jalkoja kuumotti niin että olin kuolla ja mieheni haisteli että jokin täällä haisee palaneelle. Ne oli vain mun kengät jotka sulivat pakoputken päälle.

6. En ole koskaan syönyt parsakaalia, mutta kun sitä multa ky
sytään niin sanon aina että en vain tykkää parsasta

7. Laulan kuorossa

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Parsa ja parsakaali ovat ihan eri vihanneksia, molemmat ihan hirveän hyviä jos joku osaa laittaa niistä herkkua. :) Kantsii kokeilla vaikka feta-parsakaalipiirakkaa!